Polacy w internecie kupują dużo produktów, ale coraz tańszych
Choć w pierwszym półroczu sprzedaż, jak i liczba transakcji, w sklepach online wzrosła – to zarazem średnia wartość transakcji spadła. Pomimo skoku cen aż o 13 proc.
Na ERLI maj także był rekordowy, co znajduje swoje odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży – platforma zanotowała w tym miesiącu wzrost liczby transakcji o ponad 180 proc. r./r. – mówi Katarzyna Kierach, dyrektor marketingu Erli.pl. – Od początku roku do końca czerwca liczba zarejestrowanych klientów wzrosła o ponad 40 proc., przekraczając 2 mln kont. Do niemal 6,5 mln z kolei wzrosła liczba użytkowników, którzy co miesiąc odwiedzają serwis zakupowy – dodaje.
Całość artykułu dostępna pod adresem:
https://www.rp.pl/handel/art38736551-polacy-w-internecie-kupuja-duzo-produktow-ale-coraz-tanszych