Platforma ERLI przekroczyła próg rentowności w 4 lata od startu
Platforma zakupowa ERLI w pierwszych trzech miesiącach 2024 r. podwoiła liczbę transakcji oraz przychód netto, a obrót (GMV) wzrósł o 90% r/r. Dzięki temu EBITDA spółki po pierwszym kwartale wyniosła ponad 3,2 mln zł. Spółka planuje do 2025 roku zainwestować ponad pół miliarda złotych na rozwój oraz działania marketingowe.
– Wyniki osiągnięte w pierwszym kwartale tego roku są dla nas powodem do dumy. Podwojenie wolumenu transakcji do 1,2 mln, oznaczające wzrost o ponad 106% r/r oraz skokowe zwiększenie GMV o 90% r/r i spektakularny wzrost przychodu netto o 132% r/r są dla nas dużą motywacją do dalszego rozwoju platformy. Podtrzymują nas także w przekonaniu, że nasze założenia biznesowe przynoszą wymierne efekty i jesteśmy na właściwej drodze do osiągnięcia sukcesu i umacniania naszej pozycji na rynku marketplace w Polsce – mówi Adam Ciesielczyk, prezes ERLI S.A.
Więcej informacji dotyczących wyników za pierwszy kwartał 2024 i przekroczenia progu rentowności znaleźć można w publikacji My Company Polska: https://mycompanypolska.pl/artykul/platforma-erli-przekroczyla-prog-rentownosci-w-4-lata-od-startu/14869







