Nie jesteś na marketplace, nie sprzedajesz. Przekonajcie mnie, że jest inaczej
Platformy sprzedażowe osiągają w Polsce ogromne rozmiary, sprawiając, że wielu sprzedawców swoje pierwsze kroki kieruje właśnie do nich. Z pewnymi wyjątkami obecność w takim miejscu staje się kwestią: sprzedam, albo nie sprzedam. I jeżeli nie dojdzie do jakiegoś przewrotu, ten trend będzie się tylko pogłębiał.
ERLI postanowiło zachęcić przedsiębiorców do wypróbowania marketplace’u, oferując im program „Na Start”. Sprzedający, którzy zarejestrują się na platformie do końca kwietnia br., mogą skorzystać z prowizji obniżonych o połowę przez pierwsze pół roku (ale tylko do obrotów do 20 tys. zł miesięcznie). Dzięki temu wahają się one, w zależności od kategorii produktu, od 1,4 proc. do 5,9 proc.
Całość artykułu dostępna pod adresem:
https://bizblog.spidersweb.pl/erli-nie-jestes-na-marketplace-nie-sprzedajesz