Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto zacząć myśleć o ...
Erli.pl umacnia pozycję. Marketplace sprzedał 2,7 mln produktów
Platforma Erli.pl podsumowała 2022 rok, który umocnił jej pozycje na krajowym rynku e-commerce. Osiągnęła ona wynik ponad 470 mln zł GMV oraz przekroczyła 2,7 mln sprzedanych produktów. W porównaniu do 2021 roku firma podwoiła liczbę zarejestrowanych użytkowników, co przełożyło się na 2,5-krotny wzrost liczby transakcji.
W ubiegłym roku marketplace wprowadził program wsparcia sprzedawców – ERLI Campaigns, co przyczyniło się między innymi do zwiększenia do ponad 15 tysięcy liczby sprzedawców zarejestrowanych na platformie.
Całość artykułu dostępna pod adresem:
https://www.dlahandlu.pl/e-commerce/wiadomosci/erli-pl-umacnia-pozycje-marketplace-sprzedal-2-7-mln-produktow,116539.html