ERLI chce w '25 przekroczyć 2 mld zł sprzedaży GMV
ERLI, platforma marketplace, która po 9 miesiącach tego roku zwiększyła sprzedaż GMV o ponad 70 proc. do ok. 850 mln zł, w przyszłym roku chce przekroczyć 2 mld zł GMV - poinformował PAP Biznes prezes Adam Ciesielczyk. Spółka planuje w 2025 r. dużą kampanię wizerunkową, chce przyciągnąć 10 tys. nowych sprzedawców.
"Nie widzimy powodów, dla których mielibyśmy spowolnić dynamikę wzrostu w przyszłym roku. Zakładamy, że dynamiki wzrostu sprzedaży (GMV) i przychodów będą zbliżone do tego roku. Plan minimum na 2025 rok to wzrost o co najmniej 50-60 proc. Naszym celem na przyszły rok jest przebicie bariery 2 mld zł sprzedaży (GMV) i osiągnięcie ok. 300 mln zł przychodów ze sprzedaży" - powiedział PAP Biznes Adam Ciesielczyk, prezes i założyciel ERLI.
Link do całości wywiadu z PAP: https://biznes.pap.pl/wiadomosci/firmy/erli-chce-w-25-przekroczyc-2-mld-zl-sprzedazy-gmv-wywiad







