Premiera aplikacji ERLI – na klientów czekają jeszcze niższe ceny, roczna gwarancja darmowej dostawy i kupony rabatowe o wartości 50 zł

Be the first to comment
Najlepsze oferty na świąteczne prezenty z dużymi rabatami na ERLI.pl

Najlepsze oferty na świąteczne prezenty z dużymi rabatami na ERLI.pl

Leave review
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto zacząć myśleć o ...
Read More
Platforma Erli.pl wprowadza płatności odroczone od PayU i PayPo

Platforma Erli.pl wprowadza płatności odroczone od PayU i PayPo

Leave review
PayPo umacnia pozycję lidera płatności odroczonych, nawiązując współpracę z...
Read More
ERLI.pl uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców

ERLI.pl uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców

Leave review
Polski marketplace obniża o 50% prowizję dla nowych sprzedawców na pół roku
Read More
ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo

ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo

Leave review
ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo – ...
Read More
Platforma sprzedażowa ERLI podsumowuje kolejny rok dynamicznego rozwoju

Platforma sprzedażowa ERLI podsumowuje kolejny rok dynamicznego rozwoju

Leave review
ERLI osiąga ponad 470 mln zł GMV i podwaja liczbę transakcji oraz klientów,...
Read More
Erli.pl - nowa polska platforma e-commerce chce być drugim Allegro

Erli.pl - nowa polska platforma e-commerce chce być drugim Allegro

Leave review
Erli.pl to nowy projekt w polskiej cyberprzestrzeni. Platforma e-commerce, ...
Read More
Kto nie idzie do przodu, ten się...cofa! Te słowa przyświecają nam na każdym kroku

Kto nie idzie do przodu, ten się...cofa! Te słowa przyświecają nam na każdym kroku

Leave review
Kto nie idzie do przodu, ten się… cofa! Te słowa przyświecają nam na każdym...
Read More
ERLI.pl nawiązuje współpracę z agencją mediową Spark Foundry

ERLI.pl nawiązuje współpracę z agencją mediową Spark Foundry

Leave review
Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą medi...
Read More
Rewolucja na rynku e-commerce w Polsce

Rewolucja na rynku e-commerce w Polsce

Leave review
Model biznesowy, który radykalnie obniży koszty dla sprzedających w Interne...
Read More

Premiera aplikacji ERLI – na klientów czekają jeszcze niższe ceny, roczna gwarancja darmowej dostawy i kupony rabatowe o wartości 50 zł


ERLI, jeden z najszybciej rozwijających się marketplace w Polsce, który dzięki swojemu unikalnemu modelowi współpracy ze sprzedawcami błyskawicznie osiągnął ponad 2 mln klientów, rusza z kolejną ofensywą na rynku e-commerce. Firma uruchamia aplikację mobilną, dzięki której klienci mogą jeszcze taniej zrobić zakupy na ERLI z gwarantowaną roczną darmową dostawą i kuponami rabatowymi o równowartości 50 zł do wykorzystania przy kolejnej transakcji. Dla sprzedawców to szansa na zwiększenie zysków, dzięki obniżonym kosztom promocji oferty na platformie zakupowej. Do końca 2024 roku ERLI zamierza zainwestować 80 mln zł w rozwijanie funkcjonalności aplikacji, promowanie ofert sprzedawców oraz wzmacnianie pozycji marki.


Model biznesowy ERLI, platformy zakupowej z niskimi cenami, od początku zakładał ścisłą współpracę oraz promowanie ofert sprzedawców, dzięki czemu mogą oni oferować niższe ceny swoich produktów klientom. Ta strategia skutkuje imponującymi wynikami – wysoką dynamiką sprzedaży oraz rosnącą popularnością wśród klientów. Na koniec czerwca br. na ERLI zarejestrowanych było ponad 2 mln klientów. Jak pokazują statystyki, w poszukiwaniu tańszych ofert produktowych, platformę odwiedza miesięcznie ponad 6,5 mln użytkowników. Uruchomienie aplikacji mobilnej jest kolejnym krokiem w rozwoju firmy, dzięki któremu ERLI planuje osiągnąć drugą pozycję na rynku e-commerce w Polsce.

Aplikacja mobilna ERLI oferuje szereg korzyści dla użytkowników, przede wszystkim są nimi jeszcze niższe niż na stronie www, ceny produktów oraz gwarancja darmowej dostawy przez rok, na zakupy powyżej 79 zł. Każdy klient, który zrobi zakupy w aplikacji, otrzyma również 50 zł rabatu w formie kuponu rabatowego na następne zakupy. W kolejnych tygodniach, w aplikacji pojawiać się będą atrakcyjne oferty oraz nowości dla konsumentów. Od połowy sierpnia ruszają oferty „NAJtaniej z ERLI” – najtańsze oferty na rynku wybranych produktów. Do końca roku ERLI uruchomi także program lojalnościowy.


Aplikacja z korzyściami także dla sprzedawców

Przy okazji premiery aplikacji, ERLI zadbało także o sprzedawców – wesprze sklepy w zwiększeniu zasięgu ich sprzedaży poprzez obniżenie kosztów dotarcia do klienta.

– Osiągnięte przez nas w ciągu zaledwie trzech lat wyniki pozwalają nam realizować kolejne projekty biznesowe. Chcemy wykorzystać zbudowany przez ten czas potencjał sprzedażowy, dlatego dziś uruchamiamy aplikację mobilną ERLI. Jest to ogromna szansa dla naszych sprzedawców – obecnie ponad 75% klientów ERLI dokonywało zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych. W ten sposób prowadzący działalność na ERLI zyskują dodatkowy kanał pozwalający im jeszcze bardziej efektywnie realizować sprzedaż na naszej platformie poprzez zdecydowane obniżenie kosztów dotarcia do konsumentów – mówi Adam Ciesielczyk, założyciel i prezes ERLI.

Dla 80% kupujących cena jest najważniejszym czynnikiem wyboru danej oferty, dlatego ERLI chce przekonać obecnych i nowych klientów jeszcze niższymi cenami produktów w aplikacji, w porównaniu do tych dostępnych przez stronę internetową. Wraz z wdrożeniem aplikacji uruchomiliśmy program MobileGo, w ramach którego wspólnie ze sprzedawcami obniżamy ceny wszystkich produktów w aplikacji. Program opiera się na zasadach solidarności – razem z partnerami wspólnie pokrywamy wysokość obniżki dla konsumentów. Udział w programie jest dobrowolny, ale jesteśmy przekonani, że przyniesie on wymierne efekty sprzedawcom w postaci zwiększonej sprzedaży. – dodaje Adam Ciesielczyk.


Jesienna kampania promocyjna

Wraz z uruchomieniem aplikacji, ERLI wystartowało z szeregiem działań online promujących aplikację wśród klientów. Ponadto, platforma planuje kampanię reklamową, mająca na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz samej aplikacji.

Z okazji premiery aplikacji uruchomiliśmy akcje promocyjne, a także będziemy realizować szereg działań informacyjnych na naszej stronie. Jesienią planujemy zintensyfikować nasze działania – szykujemy się do uruchomienia ogólnopolskiej kampanii marketingowej promującej ERLI i samą aplikację. Istotnym elementem kampanii będzie również promocja ofert naszych sprzedawców. Tylko do końca przyszłego roku przeznaczymy ponad 80 mln zł na kampanię reklamową oraz rozwój aplikacji, a w kolejnych miesiącach pojawi się w aplikacji program lojalnościowy i program poleceń – tłumaczy Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI.


Aplikacja ERLI jest dostępna w sklepach Google Play oraz App Store, a więcej informacji o aplikacji można znaleźć na stronie: https://erli.pl/aplikacja

Udostępnij artykuł

Powiązane artykuły