Zespół naszej platformy został doceniony jako specjaliści Google Ads
Kto nie idzie do przodu, ten się… cofa! Te słowa przyświecają nam na każdym kroku rozwoju ERLI. Codziennie staramy się podnosić swoje kwalifikacje, by zapewnić naszym klientom jak najlepsze doświadczenia i radość z zakupów. Dlatego z ogromną satysfakcją ogłaszamy - zostaliśmy Partnerem Google!
Tak duże wyróżnienie świadczy o stale rosnącym potencjale ERLI w zakresie digital marketingu i Google Ads. Tytuł Partnera Google to nie tylko dowód uznania naszej wiedzy i profesjonalizmu przez giganta z Mountain View, to także potwierdzenie jakości marki ERLI. Wystarczy wspomnieć, że jesteśmy jedną z zaledwie kilkuset polskich firm, które mogą pochwalić się tak ścisłą współpracą z Google.
Krok po kroku
Program Google Partners od lat jest wyznacznikiem jakości. Firmy, które biorą w nim udział, przechodzą rygorystyczną selekcję. ERLI musiało spełnić warunki w trzech kategoriach:
- Skuteczność – ERLI utrzymało wynik optymalizacji na poziomie co najmniej 70%, co oznacza, że skutecznie konfigurujemy konta naszych klientów.
- Wydatki – ERLI wydało na reklamę co najmniej 10 000 USD w ciągu ostatnich 90 dni, co oznacza, że jesteśmy w stanie wspierać naszych klientów w identyfikowaniu nowych możliwości i utrzymywaniu satysfakcjonujących wyników.
- Certyfikaty – ponad połowa doradców klienta ds. strategii zatrudnionych przez ERLI wykazała się biegłością w obsłudze Google Ads, zdobywając certyfikaty Google Ads.
Gra warta świeczki
Zostanie Parterem Google otworzyło przed ERLI wiele ścieżek rozwoju. Po dołączeniu do Programu zyskaliśmy dostęp do szkoleń i materiałów, dzięki którym pomożemy naszym klientom w osiągnięciu sukcesu:
- Szkolenia i statystyki – które poszerzają naszą wiedzę na temat usług i pozwalają nam być na bieżąco z trendami branżowymi.
- Dostęp i pomoc – uzyskaliśmy pomoc techniczną i dostęp do zasobów związanych z usługami, dzięki którym umożliwimy naszym klientom osiąganie jeszcze większych sukcesów.
- Uznanie i nagrody – nasza wiedza z zakresu Google Ads znajduje potwierdzenie w praktyce. Dzięki wyzwaniom kwartalnym w programie Google Partners Rewards mamy motywację do wykorzystania naszej wiedzy i umiejętności, by osiągać sukcesy zarówno dla ERLI, jak i naszych klientów.
Idziemy dalej – Partner CSS
Współpraca z Google pozwoliła ERLI dołączyć do usługi Comparison Shopping Service. Dzięki temu jesteśmy w stanie jeszcze lepiej wykorzystać potencjał reklam Google i zwiększyć sprzedaż naszych klientów.
Aby otrzymać status Partnera Google CSS, musieliśmy spełnić szereg warunków, w tym:
- Nasi pracownicy są certyfikowanymi specjalistami w dziedzinie reklamy produktowej Google.
- Wdrożyliśmy naszą porównywarkę cenową w kampaniach produktowych ponad setce naszych klientów.
- Jesteśmy członkiem CSS Education Hub, dzięki czemu mamy możliwość ciągłego poszerzania naszej wiedzy z zakresu reklamy PLA.
Co daje nam status Partnera CSS? Google zapewnia nam do wiedzę i „know-how”, w tym m.in. dedykowane szkolenia, webinary i wydarzenia edukacyjne. Mamy również dostęp do rozwiniętych statystyk i prognoz dotyczących Google Shopping, dzięki którym możemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.