„Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej ERLI.pl

Be the first to comment
Najlepsze oferty na świąteczne prezenty z dużymi rabatami na ERLI.pl

Najlepsze oferty na świąteczne prezenty z dużymi rabatami na ERLI.pl

Leave review
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto zacząć myśleć o ...
Read More
Erli.pl - nowa polska platforma e-commerce chce być drugim Allegro

Erli.pl - nowa polska platforma e-commerce chce być drugim Allegro

Leave review
Erli.pl to nowy projekt w polskiej cyberprzestrzeni. Platforma e-commerce, ...
Read More
ERLI.pl uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców

ERLI.pl uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców

Leave review
Polski marketplace obniża o 50% prowizję dla nowych sprzedawców na pół roku
Read More
Platforma sprzedażowa ERLI podsumowuje kolejny rok dynamicznego rozwoju

Platforma sprzedażowa ERLI podsumowuje kolejny rok dynamicznego rozwoju

Leave review
ERLI osiąga ponad 470 mln zł GMV i podwaja liczbę transakcji oraz klientów,...
Read More
Platforma Erli.pl wprowadza płatności odroczone od PayU i PayPo

Platforma Erli.pl wprowadza płatności odroczone od PayU i PayPo

Leave review
PayPo umacnia pozycję lidera płatności odroczonych, nawiązując współpracę z...
Read More
Człowiek, który ściga się z Allegro. „Chcemy być wyraźnym numerem dwa na tym rynku”

Człowiek, który ściga się z Allegro. „Chcemy być wyraźnym numerem dwa na tym rynku”

Leave review
Pozycja Erli w zestawieniu z Allegro przypomina walkę biblijnego Dawida i G...
Read More
ERLI.pl zainwestuje 50 mln złotych w e-sklepy

ERLI.pl zainwestuje 50 mln złotych w e-sklepy

Leave review
Do końca tego roku ERLI chce przekazać e-sklepom kupony na reklamy w Google...
Read More
Rewolucja na rynku e-commerce w Polsce

Rewolucja na rynku e-commerce w Polsce

Leave review
Model biznesowy, który radykalnie obniży koszty dla sprzedających w Interne...
Read More
ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo

ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo

Leave review
ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo – ...
Read More

„Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej ERLI.pl

Warszawa, 06.04.2021 r. – „Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej ERLI.pl – nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem kampanii został aktor Maciej Stuhr. Pierwsze spoty reklamowe pojawią się w kanałach telewizyjnych już 7 kwietnia. Kampania w kanałach digitalowych ruszy 12 kwietnia. Pierwszy etap kampanii potrwa do czerwca 2021 roku.

Użytkownicy sieci oraz widzowie telewizji będą mieli okazję bliżej poznać ERLI i ofertę nowego marketplace’u dzięki pięciu spotom reklamowym – jednemu 30-sekudnowemu i czterem 15-sekundowym. W każdym z nich w humorystyczny, ale również informacyjny sposób Maciej Stuhr przybliża nie tylko przykładowe produkty, jakie można znaleźć na ERLI.pl, ale również podkreśla najważniejsze cechy platformy, w tym wyjątkowy program lojalnościowy. Każda wydana złotówka na ERLI to jeden punkt kumulowany w programie. Dzięki temu użytkownicy ERLI.pl mogą skorzystać z darmowego pobytu w ośrodkach Holiday Park & Resort nad polskim morzem.

- Włożyliśmy dużo pracy i wysiłku w przygotowanie tej kampanii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu. Mam przeświadczenie, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy do nowych użytkowników i klientów. Obecność Macieja Stuhra, który zaangażował się w nasz projekt, to dla mnie dowód, że wystarczy nas tylko bliżej poznać, by zobaczyć jak wiele mamy do zaoferowania. Cały zamysł stworzenia ERLI wyraża hasło kampanii – bo naprawdę wszystko czego potrzebujemy i co może sprawić nam przyjemność jest dostępne na ERLI.pl  – mówi Magdalena Wójcik, Dyrektorka Marketingu ERLI.pl.

Kampania marketingowa to cześć planu rozwoju platformy zakupowej ERLI.pl. Za jej realizację odpowiada agencja Freundschaft. Co więcej, obsługą mediową ERLI.pl zajmuje się agencja mediowa Spark Foundry. Odpowiada za strategiczne planowanie oraz zakup kampanii w telewizji oraz digitalu.

- To duża przyjemność być ambasadorem kampanii marki, która na pierwszym miejscu stawia klienta. Jestem aktywnym użytkownikiem sieci i zakupy robię głównie w internecie. Współpraca z ERLI jest komplementarna wobec moich prywatnych przyzwyczajeń. Kiedy przybliżono mi, jakie plany rozwoju ma ERLI oraz jak ma wyglądać sama kampania – bez wahania zdecydowałem się na zaangażowanie w ten projekt. Podczas nagrywania spotów reklamowych bawiliśmy się naprawdę świetnie i czuć tę atmosferę z ekranu. Gorąco zachęcam do wypróbowania ERLI, bo wierzę, że zarówno bogata oferta, wyjątkowy program lojalnościowy, jak i konkurencyjne ceny tworzą z ERLI świetnie miejsce do zakupów w sieci – powiedział Maciej Stuhr, aktor, ambasador kampanii marketingowej ERLI.pl.

Udostępnij artykuł

Powiązane artykuły