ERLI w czołówce polskiego rynku e-commerce

Be the first to comment
Najlepsze oferty na świąteczne prezenty z dużymi rabatami na ERLI.pl

Najlepsze oferty na świąteczne prezenty z dużymi rabatami na ERLI.pl

Leave review
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto zacząć myśleć o ...
Read More
Platforma Erli.pl wprowadza płatności odroczone od PayU i PayPo

Platforma Erli.pl wprowadza płatności odroczone od PayU i PayPo

Leave review
PayPo umacnia pozycję lidera płatności odroczonych, nawiązując współpracę z...
Read More
ERLI.pl uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców

ERLI.pl uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców

Leave review
Polski marketplace obniża o 50% prowizję dla nowych sprzedawców na pół roku
Read More
ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo

ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo

Leave review
ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo – ...
Read More
Platforma sprzedażowa ERLI podsumowuje kolejny rok dynamicznego rozwoju

Platforma sprzedażowa ERLI podsumowuje kolejny rok dynamicznego rozwoju

Leave review
ERLI osiąga ponad 470 mln zł GMV i podwaja liczbę transakcji oraz klientów,...
Read More
Erli.pl - nowa polska platforma e-commerce chce być drugim Allegro

Erli.pl - nowa polska platforma e-commerce chce być drugim Allegro

Leave review
Erli.pl to nowy projekt w polskiej cyberprzestrzeni. Platforma e-commerce, ...
Read More
Kto nie idzie do przodu, ten się...cofa! Te słowa przyświecają nam na każdym kroku

Kto nie idzie do przodu, ten się...cofa! Te słowa przyświecają nam na każdym kroku

Leave review
Kto nie idzie do przodu, ten się… cofa! Te słowa przyświecają nam na każdym...
Read More
ERLI.pl nawiązuje współpracę z agencją mediową Spark Foundry

ERLI.pl nawiązuje współpracę z agencją mediową Spark Foundry

Leave review
Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą medi...
Read More
Rewolucja na rynku e-commerce w Polsce

Rewolucja na rynku e-commerce w Polsce

Leave review
Model biznesowy, który radykalnie obniży koszty dla sprzedających w Interne...
Read More

 ERLI zyskuje coraz większą popularność – 2 mln klientów założyło konto, a platforma znalazła się wśród najpopularniejszych serwisów zakupowych w Polsce[1]


ERLI.pl, najszybciej rozwijający się marketplace w Polsce zarejestrował 2 milionowego klienta na swojej platformie. Wynik ten firma wypracowała w zaledwie w dwa i pół roku od rozpoczęcia działalności. Platforma pojawiła się również po raz pierwszy w swojej historii w zestawieniu TOP10 najpopularniejszych w Polsce stron zakupowych. Jest to efekt sukcesywnie realizowanej strategii ERLI, która zakłada, że do końca bieżącego roku liczba klientów zwiększy się do 3 mln, a baza sklepów do ponad 20 tys.


Platforma zakupowa ERLI swoją działalność rozpoczęła w 2020 roku. Od tego czasu notuje bardzo wysoką dynamikę rozwoju i obecnie znajduje się już w czołówce polskiego rynku e-commerce. W ostatnim czasie firma, poza dobrymi wynikami finansowymi, może pochwalić się również coraz liczniejszą, bo już 2 mln grupą klientów, którzy założyli swoje konto na platformie. To wzrost od początku roku o ponad 600 tys. nowych użytkowników. Z kolei ponad 6 mln internautów co miesiąc odwiedza platformę, aby znaleźć produkty z niższą ceną niż na konkurencyjnych stronach.

– Rynek e-commerce pod koniec 2022 roku zmagał się z wyższymi kosztami prowadzenia biznesu oraz spowolnieniem w e-handlu. Nie przeszkodziło to ERLI w osiągnięciu znakomitych rezultatów na zakończenie roku. Dlatego cieszy nas, że w bieżącym roku przyjęta strategia nadal przynosi świetne efekty, rozwijamy się i osiągamy przy tym kolejne kamienie milowe. Zwiększyliśmy bazę zarejestrowanych klientów o ponad 40% do 2 mln, a także zadebiutowaliśmy w raporcie Mediapanel w gronie najpopularniejszych platform zakupowych w Polsce, tuż obok takich marek jak Vinted czy Rossmann. To potwierdza, że obrany przez nas kierunek przynosi wymierne efekty, zarówno finansowe, jak i pozwala zwiększać naszą popularność wśród konsumentów mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI.pl. i dodaje: Nie byłoby to możliwe bez atrakcyjnej oferty cenowej i produktowej. Obecnie w naszej ofercie znajduje się ponad 15 mln produktów, z których ponad 50% to oferty objęte promocją. A jak wynika z badań, ponad 90% polskich konsumentów nadal poszukuje tańszych miejsc do zakupów[2]. Wielu z nich upatruje właśnie w e-commerce możliwości nabycia taniej tych samych produktów, które do tej pory kupowali stacjonarnie. Potwierdzają to także nasze wyniki – wśród produktów, które zanotowały największy wzrost zainteresowania na ERLI w ciągu ostatnich sześciu miesięcy znajdują się m.in. karmy dla zwierząt czy też kawa. Nadal natomiast najpopularniejszymi kategoriami zakupowymi na naszej platformie są dom i ogród, meble, jak również elektronika oraz produkty dla dzieci.


Łatwe do znalezienia oferty na smartfonie

Zwiększenie liczby klientów to także zasługa spójnego i konsekwentnego modelu biznesowego ERLI oraz efektywnych działań promocyjnych. Firma znaczne środki wykorzystuje na wsparcie reklam online swoich sprzedawców w postaci dopłat w wysokości do 50% kosztów kampanii reklamowych. Tylko do końca czerwca na ten cel przeznaczyła 40 mln zł, w ramach programu ERLI Campaigns. Jest on skierowany do sprzedawców, a oparty o najlepiej funkcjonujące rozwiązania reklamowe i narzędzia dla e-sklepów pozwalające realnie zwiększyć efektywność sprzedaży. Średni ROAS realizowanych kampanii wynosi 3500%. Działania ­­­te zwiększają widoczność ofert ERLI w internecie, a jak pokazują badania obecnie aż 48% konsumentów wykorzystuje wyszukiwarkę Google w całej ścieżce zakupowej online[3].

Jak wskazują również dane rynkowe, najpopularniejszym narzędziem do robienia zakupów online stał się w ostatnich latach smartfon – potwierdzają to także dane ERLI – Aż 4 na 5 klientów ERLI finalizuje swoje zakupy na telefonie. Dla nas to potwierdzenie, że jakość ofert naszych sprzedawców, czyli jasny opis produkty i dobre zdjęcia oraz UX platformy ERLI są na tyle przejrzyste i wygodne w obsłudze, że klienci bez problemu realizują swoje zakupy na smartfonie. A już wkrótce, będą one jeszcze wygodniejsze na ekranach telefonów, dzięki aplikacji mobilnej ERLI, której premiera zaplanowana jest w lipcu tego roku. ­podkreśla Katarzyna Kierach.

Udostępnij artykuł

Powiązane artykuły