ERLI.pl dla Gazety Finansowej: E-commerce – kawałek tortu nie tylko dla wybranych
Rok 2020 rozpoczął się dramatem niebywałych pożarów, jakie trawiły Australię. W tym samym miesiącu świat koszykówki dotknęła wieść o tragicznej śmierci Kobe Bryanta. Na przełomie
lutego i marca świat stanął w obliczu zagrożenia, które wystawiło na próbę nie tylko ludzką solidarność, ale również innowacyjność oraz adaptacyjność do nowych warunków. Okres pandemii zmienił nasze życie.
Burzliwa i wciąż aktualna dyskusja o tym, jak bardzo „nowa normalność” (vulgo masowa praca z domu przy równoczesnej rezygnacji z koniecznej do tej pory obecności w biurze) zadomowiła się w naszych przyzwyczajeniach wciąż trwa, a jej rozwiązanie pozostaje otwarte. Mimo wszystko dla niektórych branż czas pandemii był czymś zgoła odmiennym. Dla rynku e-commerce w Polsce i na świecie był to okres przełomowy
Całość artykułu dostępna pod adresem: