Jeszcze szybsze płatności na ERLI z BLIKIEM bez kodu

Be the first to comment
Erli.pl - nowa polska platforma e-commerce chce być drugim Allegro

Erli.pl - nowa polska platforma e-commerce chce być drugim Allegro

Leave review
Erli.pl to nowy projekt w polskiej cyberprzestrzeni. Platforma e-commerce, ...
Read More
Najlepsze oferty na świąteczne prezenty z dużymi rabatami na ERLI.pl

Najlepsze oferty na świąteczne prezenty z dużymi rabatami na ERLI.pl

Leave review
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto zacząć myśleć o ...
Read More
ERLI.pl uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców

ERLI.pl uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców

Leave review
Polski marketplace obniża o 50% prowizję dla nowych sprzedawców na pół roku
Read More
Platforma sprzedażowa ERLI podsumowuje kolejny rok dynamicznego rozwoju

Platforma sprzedażowa ERLI podsumowuje kolejny rok dynamicznego rozwoju

Leave review
ERLI osiąga ponad 470 mln zł GMV i podwaja liczbę transakcji oraz klientów,...
Read More
Platforma Erli.pl wprowadza płatności odroczone od PayU i PayPo

Platforma Erli.pl wprowadza płatności odroczone od PayU i PayPo

Leave review
PayPo umacnia pozycję lidera płatności odroczonych, nawiązując współpracę z...
Read More
Kolejny przełomowy rok ERLI – platforma rozwija się 6 razy szybciej niż rynek i osiąga czołową pozycję na polskim rynku wśród marketplace’ów w zaledwie 3 lata od startu

Kolejny przełomowy rok ERLI – platforma rozwija się 6 razy szybciej niż rynek i osiąga czołową pozycję na polskim rynku wśród marketplace’ów w zaledwie 3 lata od startu

Leave review
ERLI osiągnęło ponad 91 mln przychodu netto oraz rekordową liczbę 3,6 mln t...
Read More
Człowiek, który ściga się z Allegro. „Chcemy być wyraźnym numerem dwa na tym rynku”

Człowiek, który ściga się z Allegro. „Chcemy być wyraźnym numerem dwa na tym rynku”

Leave review
Pozycja Erli w zestawieniu z Allegro przypomina walkę biblijnego Dawida i G...
Read More
ERLI.pl zainwestuje 50 mln złotych w e-sklepy

ERLI.pl zainwestuje 50 mln złotych w e-sklepy

Leave review
Do końca tego roku ERLI chce przekazać e-sklepom kupony na reklamy w Google...
Read More
Spektakularny początek roku dla ERLI – platforma przekroczyła próg rentowności w 4 lata od startu

Spektakularny początek roku dla ERLI – platforma przekroczyła próg rentowności w 4 lata od startu

Leave review
Platforma zakupowa ERLI w pierwszych trzech miesiącach 2024 r. podwoiła lic...
Read More

Jeszcze szybsze płatności na ERLI z BLIKIEM bez kodu

Już co druga transakcja na ERLI opłacona jest BLIKIEM


ERLI – marketplace nr 2 w Polsce – we współpracy z BLIKIEM, liderem płatności mobilnych, wdrożył nowoczesną i wygodną metodę płatności: BLIK bez kodu. Od teraz kupujący na ERLI nie będą musieli każdorazowo generować i wprowadzać sześciocyfrowych kodów podczas zakupów, dzięki czemu proces kupowania online staje się jeszcze szybszy, jednocześnie gwarantując użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę, których oczekują.


ERLI i BLIK to obecnie jedne z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek w świecie zakupów online. Potwierdził to ostatni ranking YouGov Best Brands[1], gdzie obie marki znalazły się w pierwszej piątce najszybciej zyskujących popularność brandów w oczach konsumentów.


– BLIK to obecnie najpopularniejsza forma płatności na ERLI – co druga transakcja dokonywana na ERLI jest opłacana za pomocą kodów BLIK. Polacy cenią sobie szybkość transakcji i ufają tej marce – komentuje Katarzyna Kierach, dyrektor marketingu ERLI. – Teraz wprowadzamy kolejne udogodnienie – BLIK bez kodu – czyli jeszcze szybszy i wygodniejszy sposób płacenia za zakupy.


BLIK bez kodu umożliwia płatność zaledwie jednym kliknięciem. Aby skorzystać z tego rozwiązania, podczas realizowanej transakcji za pomocą standardowego BLIKA należy dodać ERLI do zaufanych sklepów w aplikacji bankowej. Dzięki temu, podczas kolejnych zakupów nie będzie już konieczności przepisywania 6-cyfrowych kodów. Szybsze płatności BLIK są dostępne już w siedmiu największych bankach w Polsce – Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, mBank, Santander Bank Polska, PKO Bank Polski i Bank Pekao S.A.


– Polacy regularnie robią zakupy online, a podczas nich najchętniej płacą BLIKIEM. W ubiegłym roku zrealizowali w tym kanale aż 921 mln transakcji. Popularność BLIKA wynika z tego, że odpowiada on na potrzeby współczesnych konsumentów, którym zależy na szybkich, łatwych i bezpiecznych transakcjach. Funkcja „one-click” pozwala na jeszcze sprawniejszy zakup produktów w sieci. ERLI jest kolejną platformą marketplace, która wprowadza to udogodnienie wśród swoich klientów. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu proces zakupowy stanie się dla użytkowników platformy wygodniejszy – podkreśla Magdalena Kubisa, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w BLIKU.


Kampania edukacyjna oraz wspólna promocja z BLIK

Nowe wdrożenie realizowane jest równocześnie z kampanią BLIKA, który od początku marca promuje usługę bez kodu. Również na ERLI prowadzone są działania promocyjne i edukujące użytkowników platformy na temat nowego sposobu płatności. Z kolei już 22 marca platforma oraz BLIK przygotowali dla użytkowników aplikacji zakupowej ERLI wyjątkową promocję – dokonując zakupów w niej w kwocie min. 129 zł i wybierając płatność za pomocą BLIK bez kodu, kupujący otrzymają kod rabatowy do wykorzystania przy kolejnych zakupach w aplikacji ERLI opłaconych również przy pomocy BLIK bez kodu.

Wspólne działania BLIK i ERLI będą szeroko komunikowane w różnych kanałach digital, obejmując: banery reklamowe na stronie internetowej ERLI, aktywności na platformach społecznościowych, kampanię w aplikacji i newsletterze ERLI oraz w kanałach BLIKA, takie jak landing page, profile społecznościowe i newsletter. Ich celem będzie efektywne promowanie korzyści płynących z płatności BLIK bez kodu w aplikacji ERLI oraz zachęcanie klientów do korzystania z tej wygodnej metody płatności.

Więcej informacji o nowej usłudze dostępne są na stronie BLIK: https://blik.com/one-click



[1] Badanie YouGov Best Brands 2023, styczeń 2024

Udostępnij artykuł

Powiązane artykuły