Freundschaft wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingowej ERLI.pl
Grupa Freundschaft (dawniej: Scholz & Friends, Emlab, The Digitals i Booost | Grupa S/F) wygrała przetarg dla nowej platformy zakupowej ERLI.pl. Współpraca będzie dotyczyć opracowania strategii, platformy i komunikacji pierwszej kampanii reklamowej dla marki.
Marketplace ERLI.pl działa na rynku od 2020 r. Plany rozwoju platformy w 2021 roku zostaną wsparte kompleksową kampanią telewizyjną i digitalową, za realizację której będzie odpowiadać agencja Freundschaft.
Stworzyliśmy spójny format kreatywny, który idealnie pasuje do wyselekcjonowanego oraz zaangażowanego już przez ERLI.pl bohatera kampanii. Jeszcze przez chwilę musi on pozostać incognito, ale już niedługo pojawi się w kanałach digital oraz w telewizji, budując rozpoznawalność marki ERLI.pl na rynku i opowiadając o wyjątkowych benefitach tej platformy zakupowej - mówi Marcin Mroczek, Creative Director Freundschaft.
Grupa Freundschaft
(dawniej: Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost | Grupa S/F) tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.