ERLI świętuje ponad 2 miliony pobrań aplikacji mobilnej: Polski m-commerce rośnie w siłę!

Be the first to comment
Erli.pl - nowa polska platforma e-commerce chce być drugim Allegro

Erli.pl - nowa polska platforma e-commerce chce być drugim Allegro

Leave review
Erli.pl to nowy projekt w polskiej cyberprzestrzeni. Platforma e-commerce, ...
Read More
Najlepsze oferty na świąteczne prezenty z dużymi rabatami na ERLI.pl

Najlepsze oferty na świąteczne prezenty z dużymi rabatami na ERLI.pl

Leave review
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto zacząć myśleć o ...
Read More
ERLI.pl uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców

ERLI.pl uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców

Leave review
Polski marketplace obniża o 50% prowizję dla nowych sprzedawców na pół roku
Read More
Platforma sprzedażowa ERLI podsumowuje kolejny rok dynamicznego rozwoju

Platforma sprzedażowa ERLI podsumowuje kolejny rok dynamicznego rozwoju

Leave review
ERLI osiąga ponad 470 mln zł GMV i podwaja liczbę transakcji oraz klientów,...
Read More
Platforma Erli.pl wprowadza płatności odroczone od PayU i PayPo

Platforma Erli.pl wprowadza płatności odroczone od PayU i PayPo

Leave review
PayPo umacnia pozycję lidera płatności odroczonych, nawiązując współpracę z...
Read More
Człowiek, który ściga się z Allegro. „Chcemy być wyraźnym numerem dwa na tym rynku”

Człowiek, który ściga się z Allegro. „Chcemy być wyraźnym numerem dwa na tym rynku”

Leave review
Pozycja Erli w zestawieniu z Allegro przypomina walkę biblijnego Dawida i G...
Read More
Kolejny przełomowy rok ERLI – platforma rozwija się 6 razy szybciej niż rynek i osiąga czołową pozycję na polskim rynku wśród marketplace’ów w zaledwie 3 lata od startu

Kolejny przełomowy rok ERLI – platforma rozwija się 6 razy szybciej niż rynek i osiąga czołową pozycję na polskim rynku wśród marketplace’ów w zaledwie 3 lata od startu

Leave review
ERLI osiągnęło ponad 91 mln przychodu netto oraz rekordową liczbę 3,6 mln t...
Read More
ERLI.pl zainwestuje 50 mln złotych w e-sklepy

ERLI.pl zainwestuje 50 mln złotych w e-sklepy

Leave review
Do końca tego roku ERLI chce przekazać e-sklepom kupony na reklamy w Google...
Read More
ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo

ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo

Leave review
ERLI.pl robi kolejny ważny krok w rozwoju, nawiązując współpracę z PayPo – ...
Read More

ERLI świętuje ponad 2 miliony pobrań aplikacji mobilnej: Polski m-commerce rośnie w siłę!


ERLI, jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce, przekroczyła próg 2 milionów pobrań swojej aplikacji mobilnej. Ten imponujący wynik to efekt nie tylko rosnącej popularności zakupów online, ale przede wszystkim szeregu funkcjonalności i korzyści wynikających z jej użytkowania. Wymienić tu należy przede wszystkim niższe ceny niż na stronie internetowej oraz spersonalizowane oferty i powiadomienia o nowych promocjach. Aplikacja jest również dopracowana pod kątem doświadczenia użytkownika (UX), oferując intuicyjną wyszukiwarkę produktów, w pełni funkcjonalny koszyk zintegrowany z różnorodnymi metodami dostaw i płatności, a także możliwość zapisywania ulubionych produktów. Apka dostępna jest na rynku od września 2023 roku i notuje systematyczny wzrost popularności, przyciągając coraz większe grono użytkowników. Za jej pośrednictwem realizowanych jest już ponad 55% wszystkich transakcji ERLI.


Aplikacja mobilna ERLI zapewnia intuicyjną obsługę i dostęp do jeszcze korzystniejszych cen niż na stronie internetowej. Sierpniowy wzrost liczby aktywnych użytkowników i osiągnięcie poziomu 2 mln pobrań potwierdza skuteczność strategii platformy, której celem jest oferowanie klientom różnorodnych produktów najwyższej jakości. Dodatkowo, miesięcznie ponad 50% zarejestrowanych użytkowników aktywnie korzysta z aplikacji, co pokazuje, że apka nie tylko przyciąga nowe osoby, ale także buduje ich lojalność, zapewniając regularny dostęp do zawsze niskich cen oraz ekskluzywnych promocji i zniżek dostępnych wyłącznie w apce ERLI.

- Wprowadzenie aplikacji mobilnej było naturalnym krokiem w rozwoju ERLI, który miał na celu uproszczenie procesu zakupowego i zapewnienie naszym klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych. Przekroczenie 2 milionów pobrań, a także poziom ponad 50% aktywnych użytkowników pokazują, że konsumenci doceniają wygodę i korzyści, jakie oferujemy. W aplikacji ERLI znajdą nie tylko lepsze ceny, ale również dedykowane promocje i rabaty, które nie są dostępne na stronie internetowej.  Wymienić można tutaj regularne mega oferty w sekcji Najtaniej oraz cykliczne rabaty na wybrane kategorie produktowe. Nasi użytkownicy mogą śledzić te oferty na bieżąco m.in. poprzez powiadomienia push - podkreśla Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu w ERLI.

Kluczowe funkcje i innowacje aplikacji

Aplikacja mobilna ERLI oferuje użytkownikom szereg funkcjonalności, które ułatwiają proces zakupowy, w tym spersonalizowane rekomendacje, śledzenie zamówień, oraz szybkie metody płatności (w tym tak popularne na polskim rynku płatności BLIK i odroczone płatności PayPo). Klienci aplikacji mają również dostęp do promocji skierowanych wyłącznie do użytkowników mobilnych, mogą otrzymywać spersonalizowane powiadomienia i realizować zamówienia jeszcze szybciej i łatwiej niż przez stronę internetową.

W ostatnich miesiącach aplikacja została wzbogacona o chat’y - możliwość rozpoczęcia rozmowy ze sprzedawcą oraz konsultantami ERLI w przypadku pytań lub wątpliwości do zamówienia. Dodatkowo w apce stale aktualizowane są filtry i wyszukiwarki, aby znajdowanie produktów były intuicyjne i wygodne dla użytkownika. Te innowacje mają na celu dalsze usprawnienie procesu zakupowego i zwiększenie wygody użytkowników.

Zaangażowanie użytkowników

W sierpniu 2024 roku ponad 55% wszystkich transakcji na platformie ERLI zostało zrealizowanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej, co stanowi wzrost o 11 punktów procentowych w porównaniu do początku roku. Te dane potwierdzają rosnącą rolę aplikacji jako preferowanego kanału zakupowego, co z kolei wskazuje na skuteczność jej funkcjonalności oraz wygody, którą oferuje użytkownikom. Dodatkowo, w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2024 roku prawie trzykrotnie wzrosła liczba unikalnych użytkowników aplikacji.

Wysoka ocena w sklepach Google Play i App Store (4,9 w obu sklepach) potwierdza, że aplikacja jest doceniana przez użytkowników za łatwość obsługi, wygodę zakupów oraz korzystne warunki zakupowe.

Plany na przyszłość i dalszy rozwój aplikacji

ERLI nie zwalnia tempa i już planuje dalszy rozwój aplikacji mobilnej. W przyszłości użytkownicy mogą spodziewać się nowych funkcji, takich jak rozszerzenie możliwości płatności mobilnych, w tym ofert ratalnych, a także dalsze usprawnienie funkcji wyszukiwania produktów. Platforma stawia na innowacje, które mają na celu zapewnienie jeszcze bardziej komfortowych i opłacalnych zakupów dla swoich klientów. Co więcej, marketplace planuje przekroczenie progu 3 milionów pobrań już w pierwszym kwartale 2025 roku, a w długoterminowej perspektywie ERLI szacuje, że aplikacja powinna odpowiadać za 70-80% sprzedaży do końca 2025 roku.

Udostępnij artykuł

Powiązane artykuły