ERLI.pl nawiązuje współpracę z agencją mediową Spark Foundry
Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą mediową nowej platformy zakupowej ERLI.pl. Agencja została wybrana w drodze przetargu
Współpraca ze Spark Foundry to kolejny etap rozwoju ERLI. Już za moment rozpoczynamy szeroką kampanię marketingową. Będziemy docierali do Polaków zarówno przez telewizję, jak i kanały digitalowe. Dynamicznie się rozwijamy i chcemy współpracować z profesjonalnymi partnerami, którzy skutecznie pomogą nam realizować nasze cele. Wierzę, że współpraca z agencjami, takimi jak MSL czy Spark Foundry, które funkcjonują w ramach jednej Grupy Publicis, wpłynie pozytywnie na sprawną i efektywną komunikację przy projektach realizowanych dla naszego marketplace’u – mówi Adam Ciesielczyk, Prezes ERLI.pl.
W ramach nawiązanej współpracy, agencja mediowa Spark Foundry będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie oraz zakup kampanii w telewizji i digitalu. Do zadań agencji należy doradztwo w zakresie prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej, zwłaszcza w kontekście launchu mediowego, planowanie i zakup działań wizerunkowych (kanały online i offline). Obowiązki Spark Foundry obejmują również wsparcie w obszarze performance a także przeprowadzanie badań konsumenckich. Pierwsza wspólna kampania planowana jest jeszcze w kwietniu.
Wygrana w przetargu to z pewnością zasługa całego zespołu i naszych rekomendacji, które bazujemy na unikalnych narzędziach Grupy Publicis oraz bazie benchmarków pochodzącej z modelowań ekonometrycznych i badań konsumenckich. ERLI.pl jako nowy marketplace na polskim rynku, jest atrakcyjną alternatywą dla popularnych platform e-commerce. Bardzo się cieszymy, że właśnie taki Klient powiększa nasze portfolio, a jako agencja kierująca się ideą Spirit of Startup potrafimy i w dodatku bardzo lubimy pracować dla Klientów, którzy „challengują” rynek, ponieważ działamy w ten sam sposób – komentuje Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry.
Kooperacja z ERLI.pl realizowana jest zgodnie z ideą Power of One i obejmuje współpracę z agencjami należącymi do Groupy Publicis: Spark Foundry (strategia, planowanie i zakup mediów), MSL (Public Relations), Performics (marketing efektywnościowy) oraz dywizja biznesowa Publicis Groupe Data Science.
Spark Foundry
Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Blik, Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, czy Lenovo/Motorola. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2020 zdobyła 5 nagród, w tym Grand Prix w konkursie Effie Awards.