31812 l2

Freundschaft wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingowej ERLI.pl

Freundschaft wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingowej ERLI.pl

 

Grupa Freundschaft (dawniej: Scholz & Friends, Emlab, The Digitals i Booost | Grupa S/F) wygrała przetarg dla nowej platformy zakupowej ERLI.pl. Współpraca będzie dotyczyć opracowania strategii, platformy i komunikacji pierwszej kampanii reklamowej dla marki.

Marketplace ERLI.pl działa na rynku od 2020 r. Plany rozwoju platformy w 2021 roku zostaną wsparte kompleksową kampanią telewizyjną i digitalową, za realizację której będzie odpowiadać agencja Freundschaft.

- Stworzyliśmy spójny format kreatywny, który idealnie pasuje do wyselekcjonowanego oraz zaangażowanego już przez ERLI.pl bohatera kampanii. Jeszcze przez chwilę musi on pozostać incognito, ale już niedługo pojawi się w kanałach digital oraz w telewizji, budując rozpoznawalność marki ERLI.pl na rynku i opowiadając o wyjątkowych benefitach tej platformy zakupowej - mówi Marcin Mroczek, Creative Director Freundschaft.

 

 

O ERLI.pl

Marketplace ERLI.pl to platforma przeznaczona zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Zapewnia przestrzeń do rozwoju biznesu dla wiarygodnych sprzedających oraz wygodne miejsce bezpiecznych transakcji bezpośrednich dla kupujących.

Horyzontalna platforma e-commerce skupia handel nowymi, oryginalnymi towarami z licznych kategorii, jak m.in.: dziecko, elektronika, uroda, sport oraz zdrowie.

ERLI.pl to miejsce w sieci, w którym każdy amator zakupów online znajdzie szeroki wybór produktów, jedne z najatrakcyjniejszych cen na rynku, gwarancję wiarygodnych sprzedawców oraz wyjątkowe nagrody za zakupy w postaci darmowego pobytu w luksusowych ośrodkach Holiday Park & Resort. Z kolei dla sprzedawców ERLI.pl jest szybko rozwijającą się platformą handlową, na której każdy internetowy i tradycyjny sprzedawca znajdzie wsparcie w założeniu sklepu online i rozwoju biznesu.

****

Grupa Freundschaft (dawniej: Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost | Grupa S/F) tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.